Telio i sosiale medier

Facebook finner du informasjon om nye produkter, anbefalinger og morsomme konkurranser fra Telio. Vi tar selvsagt imot kundeservicehenvendelser også via Facebook. Eventuell personlig informasjon (kundenummer, telefonnummer osv.) bør sendes som direktemelding. Mer kontaktinformasjon for kundeservice finner du her.

Retningslinjer for kommentarer: Vi setter stor pris på innhold og kommentarer som gir tilskudd til samtalen, uavhengig av om det er i favør eller disfavør av Telio. Hvis innhold eller kommentarer er støtende, svertende gjentagende, har ufin språkbruk eller er tatt helt ut av sammenhengen, kan de bli avvist og eventuelt slettet. Dette gjelder også gjentagende kommentarer vedrørende kundesaker som tidligere er behandlet av Telio. Reklame eller annonser for andre produkter kan bli slettet. Poster eller kommentarer fra falske profiler vil bli slettet. Av personvernhensyn vil eventuelle personlige detaljer som legges ut offentlig bli fjernet etter behandling av saken.

Vi svarer ikke nødvendigvis på spørsmål eller kommentarer som avviker fra teamet. Om mulig, legg ved fakta eller linker. Vi setter stor pris på meninger og setter enda større pris på meninger som er underbygget.

Personangrep, spam eller ufint språk = #FAIL. Tilfører du noe til diskusjonen = #WIN.