Få mer ut av hjemmetelefonen din med våre nyttige tilleggstjenester.
19,–/mnd.
Les merVi har vel alle vært der. Du er på reise eller i utlandet, og vil ringe hjem til familie og venner. Men samtaleprisen er skyhøy fra der du befinner deg, til det landet du vil ringe til.
Med Teliophone Pro gjør vi dette enkelt for deg. Du får med deg fasttelefonen i lomma når du er på reise, eller bare vil ringe billig fra utlandet. Appen laster du enkelt ned på mobilen din, og etter noen få steg kan du begynne å ringe fra appen til samme pris som fra fasttelefonen din.*
Det beste med det hele er at den du ringer til ikke trenger å bruke Teliophone Pro for at samtalen skal fungere.
* Vi anbefaler at du bruker appen når du er koblet til WiFi, for å unngå høy bruk av mobildata over mobilnett.
Vi lanserte den nye Teliophone Pro-appen i november 2022 og den har blitt veldig godt mottatt av våre kunder. I App Store har appen 5-stjerners rating, og vi jobber stadig med å forbedre appen slik at du kan ringe enklere, og bedre.
Teliophone Pro koster kr 19,- per måned for hver registrerte app. Du kan ha inntil tre Teliophone Pro-apper registrert på samme fasttelefonnummer.
Vær oppmerksom på at Teliophone & Teliophone Pro tjenesten ikke automatisk blir sagt opp hvis du sletter appen fra mobiltelefonen. Kontakt kundeservice på telefon 987 02101 for å si den opp eller logg inn på Min side for å deaktivere tjenesten der.
Teliophone Pro er kun tilgjengelig for kunder med fasttelefon hos Telio. Du trenger ikke ha mobilabonnement fra Telio for å bruke tjenesten. Teliophone Pro støttes av alle iPhone-modeller som bruker iOS 12 og nyere, i tillegg til alle mobiler med Android 8 eller nyere.
iPhone og App Store er merkevarer tilhørende Apple Inc. Android, Google Play og Google Play-logoen er varemerker tilhørende Google LLC.
Med Telio Tvilling kan du ha to hjemmetelefoner med samme telefonnummer.
19,–/mnd.
Les merKjøper du en Gigaset IP-telefon, kan du beholde Telio-utstyret du har fra før. Du får samme telefonnummer på begge telefonene.
Er du mye på hytta eller bor du deler av året i Spania? Med Telio Tvilling kan du koble opp hjemmetelefonen både hjemme og i ditt «andre hjem». Både telefonnummer og ringepriser er de samme uansett hvor du befinner deg.
NB! Anrop til nødnummer o.l. alltid vil knyttes til den faste adressen du har registrert hos Telio. Ringer du nødnummer utenfor hjemmet, risikerer du at hjelpen ikke kommer frem til rett sted.
Bestill ved å sende e-post til kundeservice@telio.no eller ved å ringe 987 02101.
eBox er din personlige telefonsvarer, som tar imot beskjeder for deg når du ikke får tatt fasttelefonen.
0,–/mnd.
Les mereBox er dessverre ikke tilgjengelig med abonnementene Norge og Norden.
Les mer om hvordan du bruker eBox
Bestill en ekstra linje til hjemmetelefonen din, og få et eget nummer til faksen, hjemmekontoret eller den skravlete tenåringsdatteren din.
59,–/mnd.
Les merEkstra linje bestilles ved å sende en e-post til kundeservice@telio.no eller ved å ringe oss på 987 02101.
Unngå uønskede kostnader! Sperring sørger for at du ikke får ubehagelige overraskelser når telefonregningen kommer.
0,–/mnd.
Les merDu kan enkelt sperre telefonen din for utgående anrop til
Sperring setter du opp på Min Side.
Enkel og brukervennlig konferanseløsning.
0,–/mnd.
Les merMed konferanseløsningen fra Telio kan du enkelt arrangere telefonkonferanser, enten det er med venner, forretningspartnere eller foreldreutvalget på skolen.
Så du aldri går glipp av samtaler! Med viderekobling er du alltid tilgjengelig på fastnummeret ditt, uansett hvor du befinner deg.
0,–/mnd.
Les merDu kan viderekoble fasttelefonen din til mobilen, til en annen norsk fasttelefon eller til telefonsvareren eBox.
Viderekobler du fasttelefonen din til et annet fasttelefon- eller mobilnummer, betaler du vanlig samtaletakst for ditt abonnement.
Etablering: 600,-
Månedsavgift: 50,- totalt (ikke per nummer)
Med Hemmelig nummer er du helt anonym og kan selv bestemme hvem som skal få telefonnummeret ditt.
600,-
Les merAnrop til nødnummer.
Tjenesten innebærer ekstra strenge krav til behandling av dine opplysninger og til endringer i kundeforholdet. Endringer må bestilles skriftlig via chat eller kontaktskjema etter innlogging på Min Side. Innlogging kreves for sikker autentisering av deg som kunde. Alternativt kan man også sende brev med kopi av legitimasjon via post, men dette vil gi vesentlig lenger behandlingstid.
Kontakt kundeservice på 987 02101 eller send inn et kontaktskjema fra Min side hvis du ønsker å bestille hemmelig kunde.