Informasjon til våre kunder

Med bakgrunn i selskapets fremtidige strategi, har NextGenTel Holding ASA besluttet å ikke lenger tilby mobil- og mobilt bredbåndsabonnement. I den forbindelse har selskapet godkjent et salg som innebærer overføring av alle sine kunder til Telia Norge AS. Endringen gjelder alle våre kunder med mobil- og mobilt bredbåndsabonnement i Telio. Informasjon om overføringen og nye avtaleforhold vil sendes ut til alle våre kunder i uke 6. Det vil dermed ikke lenger være mulig å bestille abonnementer på våre nettsider fra og med 05. februar 2018.

Polsk:

Informacja dla naszych klientów

W oparciu o przyszłą strategię firmy, NextGenTel Holding ASA, rezygnuje ze świadczenia usług w zakresie abonamentów telefonii komórkowej i mobilnego internetu. W związku z tym firma zatwierdziła sprzedaż, która obejmuje przeniesienie wszystkich klientów do Telia Norge AS. Zmiana dotyczy wszystkich naszych klientów korzystających z abonamentów telefonii komórkowej i mobilnego internetu. Informacja o przeniesieniu i nowych warunkach transakcji zostanie przesłana do wszystkich naszych klientów w tygodniu 6. Otrzymaj Państwo list informacyjny od firmy Telia Norge AS. W oparciu o powyższe ustalenia nie będzie już można zamówić abonamentów na naszej stronie od 5 lutego 2018 roku.

Spørsmål og svar

Beholder jeg mitt gamle telefonnummer ved overføringen?
Ja.

 

Hva skjer med mine andre produkter?
Overføringen gjelder kun mobil- og mobilt bredbåndsabonnementer. Alle andre produkter fortsetter som før.

 

Hva må jeg gjøre i forbindelse med overføringen til Telia?
Det eneste du trenger å gjøre er å bytte SIM-kort. Disse sendes ut i uke ni. Innen 5 virkedager etter mottatt SIM-kort varsles du på SMS om eksakt tidspunkt for aktivering av ditt nye SIM-kort.

 

Vil jeg miste dekningen på mobiltelefonen ved overføringen?
Nei, ikke så lenge du bytter SIM-kort til avtalt tidspunkt.

 

Beholder jeg samme pris og innhold?

Telia jobber for å gi alle våre kunder en god opplevelse i flyttingen. I noen tilfeller vil det være små endringer på datainnhold eller pris, men jevnt over får de fleste ingen endringer. Du får mer informasjon om hva flyttingen betyr for akkurat deg, i brevet som sendes ut i uke 7.

 

Når får jeg siste faktura?
I februar faktureres du halv månedspris for mars. I april faktureres du for eventuelt annet forbruk frem til du ble overført til Telia.

 

HAR DU ANDRE SPØRSMÅL? KONTAKT OSS GJERNE PÅ 987 02101

 


Mer om mobil

 

Mer om mobilt bredbånd